Dinsdag 06 September 2016

Stoei met jou



Stoei met jou


Ek het so lank gestaar na jou:
leeg
wit
sonder woord...

so lank nie geskryf nie
so lank terug laas uitgestort
so lank terug aan alles gedink

Waarom het ek opgehou
dink
skryf
neerpen...

te besig vir my pen
te besig vir my papier
te besig vir my altyd bewuste onderbewuste

Hoe dink jy as jy nie weet waaraan nie?
Hoe probeer jy sin maak waar niks wil ink nie?
Die warboel maak nie sin sonder struktuur...
Hoe gee jy struktuur aan dit wat nie wil sin nie?

Soveel verdomde vrae...
Te min tyd, geld, raad, verstaan...
tot in der ewigheid

Ek wil sin maak op papier.
Ek maak myself deurmekaar op papier.
Tyd is om...
Verdomp

(24 jaar oud)
 Ek het hierdie gedig by die lughawe geskryf terwyl ek vir Adriaan gewag het om van Kaapstad af terug te kom.

Geen opmerkings nie:

Plaas 'n opmerking